2010-11-17

Etxe Sorginduta

Ezin nuen sinetsi ikusten ari nintzena.Etxe hartako leiho batetik makina bat liburu irten ari ziren.Sorginkeria ote? Beste trikimailu bat liburu gehiago saltzeko? Etxeko jabea burutik eginda zegoela?... Jankiminaren jakinminez, hurbildu nintzen.
Hurbildu eta etxe osoa liburuz beteta aurkitu nuen.Liburu bat hartzeko gogoa neukan, baiña han ikusi nuen Jesus liburu pila bat hartzen.Nik esan nionean:-Jesus utzi liburu bat hartzen.Berak ezetz esan zidan, motxila erraldoi batekin zegoen eta berak ez zidan libururik eman nahi.Hurrengo egunean haserre joan nintzen eskolara eta Jesusek oso haserre ikusi ninduenez, esan zidan:
-Zer gertatzen zaizu? Zurekin haserre negoela.Atzo ez zenidazun libururik eman eta oso haserre nago.Ez dut inoiz gehiago libururik aurkeztuko.Geroago Jesusek liburua eman eta barkatu egin nion.

No hay comentarios:

Publicar un comentario